Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ithalat    01.08.2016 18:38 Haber No:12730  
BEYANNAME KALEMLERİNİ TOPLU SİLME İMKANI
Yapılan yeni güncelleme ile hızlı gir ekranına tüm kalemlerin daha hızlı silinebilmesi için Toplu Sil butonu ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    20.07.2016 12:08 Haber No:12650  
TRT BANDROL ORANI EDİ BELGE GİRİŞİ!!
8471.30.00.00.00 tarifesinde Mevzuat sisteminde TRT bandrol oranı olarak 2 ve 3 oranları bulunmaktadır. Ancak Evrim sisteminde TRT bandrol oranı 2 seçmenize rağmen gümrük sisteminden 3 olarak gelmektedir. Eğer bandrol oranı 2 olarak hesaplatmak istiyorsanız ekteki işlemi yapmanız gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    01.07.2016 14:01 Haber No:12561  
KONTEYNER NUMARALARI SORGUSU İÇİN YENİ RAPOR
Beyanname yazım aşamasında giriş yaptığınız konteyner numaralarınızı sorgulayabileceğiniz yeni bir rapor tasarlanmıştır.
Sorgulama/Beyanname ekranında alt kısımda yer alan seçeneklerden Rapor/Fastreport seçeneği ile ''Konteyner Raporu''na ulaşabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
NCTS    21.06.2016 22:00 Haber No:12464  
NCTS SİSTEMİNDE ÖNEMLİ GÜNCELLEME !!!
Ncts sisteminde bugün itibari ile Önceki Belge Tipi "TCGB" seçeneği Gümrükler Genel Müdürlüğünden gelen talep yazısına istinaden Ankara tarafından kaldırılmıştır. Program üzerinde bu alan kullanılır ise hata mesajı gelecektir. Aynı Yazıya istinaden NCTS Kalem Çıktılarında Önceki Belge Kısmında Açılan Antrepo Ve İhracat Beyanname Numaraları yazılmaya başlanmıştır.
 
Haberi Okudum
ihracat    21.06.2016 08:26 Haber No:12457  
BİRLİK DOSYA GÖNDERİM AŞAMASINDA TPS KONTROLÜ
İhracat sisteminde birlik aşamasında yapılan yeni güncelleme ile sistem TPS kontrolü yapacaktır.
Yapılan bu güncelleme ile edi belgede Tps numaralarının girişi atlanılarak tescil alınmasını engellemek adına sisteme bu uyarı sistemi eklenmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    20.06.2016 09:01 Haber No:12447  
GEÇİCİ İTHALAT İŞLEMLERİNDE İHRACAT TPS NO GİRİŞİ
Evrim üzerinde yapılan yeni güncelleme ile ithalat beyannamesi yazım aşamasında ihracat Tps numarasını da yazabileceğiniz yeni bir güncelleme yapılmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    15.06.2016 13:27 Haber No:12423  
AYNI SİSTEM İÇİN BİRDEN FAZLA TEMSİLCİ GİRİŞİ
Yurt içi müşteri girişi ekranında yer alan Temsilci alanına aynı sistem için (Örn: İthalat) birden fazla kullanıcı tanımlama imkanı sağlanmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    15.06.2016 11:35 Haber No:12422  
MAİL ARŞİV SİSTEMİNDE YAPILAN YENİLİKLER
Mail arşiv sistemi ile ilgili yenilikler haberin detayında mevcuttur.
Kullanmak isteyen kullanıcılarımızın bizlerle irtibata geçmeleri gerekmektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    13.06.2016 15:49 Haber No:12404  
İRİS İÇİN TPS BAŞVURUSU UYARISI
İthalatta risk esaslı denetim sistemine tabi olan tarifelerde beyanname yazım işlemi tamamlandıktan sonra kontrol ve tescil aşamalarında IRIS için uyarı verecektir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ihracat    13.06.2016 15:23 Haber No:12403  
İHRACAT SİSTEMİNDE TAHLİL SORGULAMA İMKANI
İthalat sisteminde yer alan tahlil sorgulama ekranı ihracat sistemine de ilave edilmiştir.
İhracat sistemi / Diğer formlar ekranından tahlil sorgula butonuna ulaşabilirsiniz.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  Sonraki Sayfa»