Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ithalat    20.10.2016 15:26 Haber No:13324  
AZO BOYAR SORGUSU
Bildiğiniz gibi ithalat sistemi sayfa3 alanında azo boyar sorgulama mevcuttur.
Azo boyar sorgusu çalışma şekli haberin detayında mevcuttur.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    20.10.2016 14:28 Haber No:13323  
MÜŞTERİ HESABI DEKONT EDİLMEYEN EKRANINDA YENİLİK
Yapılan yeni güncelleme ile Müşteri hesabı dekont edilmeyen ekranına MC koduna göre sorgulama ilave edilmiştir.
Özellikle bir masrafa ait kayıtlarda tutarsızlık olup olmadığını takip etmek ister iseniz bu alanı kullanabilirsiniz.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    24.10.2016 08:41 Haber No:13322  
ÖZEL RAPOR/ MALIN CİNSİ EKRANINDA GÜNCELLEME
Özel rapor/ malın cinsi raporuna artikel toplamlı seçeneği ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    20.10.2016 11:58 Haber No:13321  
SÜRE SONU EKRANINDA LOG
Bildiğiniz gibi veri girişi süre sonu işlemler girişi ekranında tüm süre sonu takibi yapılan işlemler kayıtlıdır.
Bu kayıtlar ile ilgili bir değişiklik silme vb. İşlemler olduğunda sistem bu değişikliği hangi kullanıcının yaptığını bulabilmesi için LOG butonu ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    20.10.2016 11:52 Haber No:13320  
PERSONEL GİRİŞİ EKRANINDA ARŞİV
Personel girşi ekranına arşiv ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    20.10.2016 11:46 Haber No:13319  
HESAP EKSTRESİNDE ARŞİV
Yapılan yeni güncelleme ile hesap ektresinde sorgulaması yapılan hesabın daha önce taranan arşivi sorgulanabilecektir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    20.10.2016 11:16 Haber No:13318  
FİRMA BAZINDA BEYANNAME KOPYALAMA İMKANI
Yapılan yeni güncelleme ile firma bazında beyanname kopyalama işlemi yapabilirsiniz.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    19.10.2016 17:15 Haber No:13307  
FİŞ GİRİŞİ EKRANINDA BELGE TÜRÜ AÇIKLAMA
Fiş girişi ekranına belge türü açıklama alanı ilave edilmiştir.
Yapılan bu güncelleme ile belge türü 'X-DİĞER' seçilen fiş kayıtlarında belge türü açıklaması alanına detay bilgi girişi yapılması gerekmektedir. Evrim genel muhasebe sistemini kullanan kullanıcılarımız için E-Defter kullanımından dolayı bu işlem zorunlu hale getirilmiştir.
 
Haberi Okudum
ithalat    13.10.2016 15:39 Haber No:13260  
İTHALAT SİSTEMİ GÜNCELLEME BİLGİSİ
İthalat sistemi sayfa3 alanında yer alan 'birlik referans sorgu' ekranı ile ilgili sorun giderilmiştir. Sorun yaşayan kullanıcılarımızın genel güncelleme alması gerekir.
İthalat sistemi olması gereken versiyon v.1.2.4.131
 
Haberi Okudum
ihracat    05.10.2020 17:59 Haber No:13202  
DAHİLDE İŞLEME SİSTEMİ GÜNCELLEME BİLGİSİ !!!
Ekonomi Bakanlığından alınan Dahilde İşlem kapsamındaki ithalat ve ihracatlar ın takibi ile ilgili yeni sistem devreye alınmıştır.
Bu sistem kapsamında daha önce Evrim İthalat ve İhracat sisteminde Dahilde işlemlerin takibini yapabiliyordunuz. Yeni yapılan ilavelerle artık sarfiyat tablosu ve TEV (Telafi edici vergi) de sisteme ilave olmuştur.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  Sonraki Sayfa»