Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ithalat    20.01.2017 08:37 Haber No:14208  
SÜRESONU RAPORUNDA MÜŞTERİ REFERANS NUMARASI
Süre sonu işlem takibi raporuna Düşüm Müş. Referans alanı açılmıştır.
Yapılan bu güncelleme ile raporda gelen düşüm dosya numarasında yer alan Ref. No bilgisi otomatik olarak raporda görüntülenecektir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
YGM    09.01.2017 09:10 Haber No:14083  
YGM SİSTEMİ SAYIM TUTANAKLARININ İMZALI GÖNDERİMİ
YGM sisteminde yeni devreye alınan uygulama ile sayım tutanakları imzalı gönderimi yapılacaktır.
Sayım tutanaklarının imzalı gönderimi ile ilgili kullanım dökümanı haberin ekindedir.
Ygm sistemi güncel versiyonu : 1.1.3.566 olmalıdır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
YGM    06.01.2017 18:29 Haber No:14066  
YGM SİSTEMİ SAYIM TUTANAKLARININ İMZALI GÖNDERİMİ
YGM sisteminde yeni devreye alınan uygulama ile sayım tutanakları imzalı gönderimi yapılacaktır.
Sayım tutanaklarının imzalı gönderimi ile ilgili kullanım dökümanı haberin ekindedir.
Ygm sistemi güncel versiyonu : 1.1.3.566 olmalıdır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
YGM    06.01.2017 12:08 Haber No:14064  
YGM SİSTEMİ ELEKTRONİK KART ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME!!
YGM sisteminde önümüzdeki hafta sayım tutanak imzalı gönderimi,
bu ay sonu ise rapor gönderimi devreye alınacaktır.
Bu sebepten elektronik imza kartı temin etmeyen kullanıcılarımızın E-imza kartlarını temin etmeleri gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
YGM    06.01.2017 08:53 Haber No:14062  
YGM SİSTEMİ YENİ UYGULAMADA MERAK EDİLENLER
YGM sisteminde yeni geçilecek uygulama ile ilgili merak edilen konular haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    30.12.2016 18:01 Haber No:13999  
EVRİM E-FATURA ENTEGRASYON KULLANIMI
Evrim E-fatura Entegrasyon kullanım kılavuzu ve video anlatımı ektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    30.12.2016 11:38 Haber No:13993  
2017 Yılı Muhasebe Açılış İşlemleri
2017 yılı muhasebe işlemlerini yeni yılda aşağıdaki videoları izleyerek yapabilirsiniz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    30.12.2016 09:29 Haber No:13992  
DAHİLDE İŞLEM EKRANI İLE İLGİLİ YENİLİK
Dahilde işlem takibi ile ilgili sistemde yapılan yenilikler haberin ekindedir.

Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    27.12.2016 12:06 Haber No:13961  
TEK PENCERE SİSTEMİ KISAYOL BİLGİSİ
İthalat sisteminde bulunan sol taraftaki kısa yollar ve faydalı menülerin olduğu kısmına Tek Pencere Sistemi Giriş ilave edilmiştir.
Kullanım ile ilgili detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    27.12.2016 09:28 Haber No:13958  
EK MASRAFLARIN FATURA EDİLMESİ