Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ithalat    10.11.2016 10:22 Haber No:13516  
GÜMRÜK SİSTEMİNDE YAVAŞLIK !!
Gümrük sisteminde yaşanan genel sorundan dolayı hatalı cevaplar gelmektedir.
Sorun Ankara kaynaklıdır. Gümrük Çağrı Merkezi ile görüşebilirsiniz.
444 84 82
 
Haberi Okudum
ihracat    31.10.2016 16:24 Haber No:13425  
İŞ TAKİP KODLARININ DOSYA ÜZERİNE ATILMASI
Gümrük sisteminde yapılan hat bildir çalışmalarından dolayı evrim dosyaları üzerinde çıkmayan hat bildir sonuçları yapılan yeni güncelleme ile dosya üzerinde çıkmaları sağlanmıştır.Eski sistemde olduğu gibi ;Mavi hatlarda beyannameniz tescil edildi.Kırmızı hatlarda ; Beyannamede hat bildir sonucunda Muayene Memuru bilgileri çıkmaktadır.


Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    31.10.2016 09:50 Haber No:13419  
EDİ BELGE EKRANINDAN SÜRE SONU TAKİBİ
2100 ve 2300 rejimle çıkış işlemi yapılan ürünlerin 6771 , 6321,6323, 6121, 6123 rejimle ithal edilmesinde edi belgede 0701 kodu ile ihracat beyannamelerini seçme ile ilgili güncelleme yapılmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    20.10.2016 15:26 Haber No:13324  
AZO BOYAR SORGUSU
Bildiğiniz gibi ithalat sistemi sayfa3 alanında azo boyar sorgulama mevcuttur.
Azo boyar sorgusu çalışma şekli haberin detayında mevcuttur.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    20.10.2016 14:28 Haber No:13323  
MÜŞTERİ HESABI DEKONT EDİLMEYEN EKRANINDA YENİLİK
Yapılan yeni güncelleme ile Müşteri hesabı dekont edilmeyen ekranına MC koduna göre sorgulama ilave edilmiştir.
Özellikle bir masrafa ait kayıtlarda tutarsızlık olup olmadığını takip etmek ister iseniz bu alanı kullanabilirsiniz.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    24.10.2016 08:41 Haber No:13322  
ÖZEL RAPOR/ MALIN CİNSİ EKRANINDA GÜNCELLEME
Özel rapor/ malın cinsi raporuna artikel toplamlı seçeneği ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    20.10.2016 11:58 Haber No:13321  
SÜRE SONU EKRANINDA LOG
Bildiğiniz gibi veri girişi süre sonu işlemler girişi ekranında tüm süre sonu takibi yapılan işlemler kayıtlıdır.
Bu kayıtlar ile ilgili bir değişiklik silme vb. İşlemler olduğunda sistem bu değişikliği hangi kullanıcının yaptığını bulabilmesi için LOG butonu ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    20.10.2016 11:52 Haber No:13320  
PERSONEL GİRİŞİ EKRANINDA ARŞİV
Personel girşi ekranına arşiv ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    20.10.2016 11:46 Haber No:13319  
HESAP EKSTRESİNDE ARŞİV
Yapılan yeni güncelleme ile hesap ektresinde sorgulaması yapılan hesabın daha önce taranan arşivi sorgulanabilecektir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    20.10.2016 11:16 Haber No:13318  
FİRMA BAZINDA BEYANNAME KOPYALAMA İMKANI
Yapılan yeni güncelleme ile firma bazında beyanname kopyalama işlemi yapabilirsiniz.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
   
 «Önceki Sayfa ...  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  Sonraki Sayfa»