Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
C.Muhasebe    21.11.2016 14:50 Haber No:13616  
TOPLU FATURA FİŞİNDE FİRMA ADI BİLGİSİ
Muhasebe sistemi üzerinden kesilen toplu fatura işlemlerinde bildiğiniz üzere sistem otomatik olarak fiş oluşturmaktadır.
Toplu fatura kesildikten sonra oluşan fişlerde fiş açıklama bilgisinde firma adının da çıkması sağlanmıştır .
 
Haberi Okudum
ihracat    21.11.2016 09:20 Haber No:13610  
İŞ TAKİP EKRANINDA TEV TUTARI
Bildiğiniz gibi beyanname tescil olduğunda sistem dosyanın iş takip bilgisine 'tescil edildi' kodunu otomatik atmaktadır. İlgili dosyada TEV var ise TEV TUTARI iş takip açıklamanın yanına yazacaktır. Bu sayede beyannamenin TEV tutarını iş takip ekranından da görüntüleyebilirsiniz.
 
Haberi Okudum
ithalat    21.11.2016 09:10 Haber No:13609  
ALIM SATIMA KONU OLMAYAN KUR BİLGİSİ
Merkez bankasının yayınladığı ancak güncelleme olarak yayınlamadığımız alım satıma konu olmayan kurlar mevcuttu . Yapılan güncelleme ile bu kurlarında alış ve satış işlem bilgileri kur güncellemesi ile sistemde görüntülenecektir.
 
Haberi Okudum
ithalat    10.11.2016 10:22 Haber No:13516  
GÜMRÜK SİSTEMİNDE YAVAŞLIK !!
Gümrük sisteminde yaşanan genel sorundan dolayı hatalı cevaplar gelmektedir.
Sorun Ankara kaynaklıdır. Gümrük Çağrı Merkezi ile görüşebilirsiniz.
444 84 82
 
   
ihracat    31.10.2016 16:24 Haber No:13425  
İŞ TAKİP KODLARININ DOSYA ÜZERİNE ATILMASI
Gümrük sisteminde yapılan hat bildir çalışmalarından dolayı evrim dosyaları üzerinde çıkmayan hat bildir sonuçları yapılan yeni güncelleme ile dosya üzerinde çıkmaları sağlanmıştır.Eski sistemde olduğu gibi ;Mavi hatlarda beyannameniz tescil edildi.Kırmızı hatlarda ; Beyannamede hat bildir sonucunda Muayene Memuru bilgileri çıkmaktadır.


Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    31.10.2016 09:50 Haber No:13419  
EDİ BELGE EKRANINDAN SÜRE SONU TAKİBİ
2100 ve 2300 rejimle çıkış işlemi yapılan ürünlerin 6771 , 6321,6323, 6121, 6123 rejimle ithal edilmesinde edi belgede 0701 kodu ile ihracat beyannamelerini seçme ile ilgili güncelleme yapılmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    20.10.2016 15:26 Haber No:13324  
AZO BOYAR SORGUSU
Bildiğiniz gibi ithalat sistemi sayfa3 alanında azo boyar sorgulama mevcuttur.
Azo boyar sorgusu çalışma şekli haberin detayında mevcuttur.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    20.10.2016 14:28 Haber No:13323  
MÜŞTERİ HESABI DEKONT EDİLMEYEN EKRANINDA YENİLİK
Yapılan yeni güncelleme ile Müşteri hesabı dekont edilmeyen ekranına MC koduna göre sorgulama ilave edilmiştir.
Özellikle bir masrafa ait kayıtlarda tutarsızlık olup olmadığını takip etmek ister iseniz bu alanı kullanabilirsiniz.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    24.10.2016 08:41 Haber No:13322  
ÖZEL RAPOR/ MALIN CİNSİ EKRANINDA GÜNCELLEME
Özel rapor/ malın cinsi raporuna artikel toplamlı seçeneği ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    20.10.2016 11:58 Haber No:13321  
SÜRE SONU EKRANINDA LOG