Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ithalat    16.02.2017 09:17 Haber No:14446  
İŞ PLANI KODU
Bütün sistemlere İş plan kodu ile ilgili bir yapı getirildi.
Bu yapıyla daha önce sadece tek tip olan aşama ve süre girilen yapı artık esnek hale getirilmiş ve işin (dosyanın) özelliğine göre aşamalar takip edilebilmesi sağlanmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ihracat    16.02.2017 09:13 Haber No:14445  
İHRACAT KALEM BİLGİLERİ YENİ EKRAN
İhracat sistemi kalem bilgileri girişi ekranı yeni gride alınmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    03.02.2017 11:41 Haber No:14333  
ÖTV VE KDV ORANLARI GÜNCELLEME BİLGİSİ !!!
Değerli Evrim Kullanıcıları;
ÖTV ve KDV hesaplanması ile ilgili çıkarılan listeye istinaden program üzerinde çalışmamız devam etmektedir.
Güncelleme tamamlandığında gün içerisinde Evrim Haber Servisimiz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.
 
Haberi Okudum
ithalat    20.01.2017 08:42 Haber No:14211  
MİKTAR CİNSİ BİLGİSİNİ TÜM KALEMLERE AKTARMA
Hızlı gir ekranında yer alan Aktar menüsüne Miktar Cinsi ilave edilmiştir.
Miktar cinsi bilgisi tüm kalemlerde aynı ise tek tek manuel giriş yerine hızlı gir ekranı kullanılabilir.
 
Haberi Okudum
ithalat    20.01.2017 08:41 Haber No:14210  
BEYANNAME EKLE İŞ TAKİP KODU
Beyanname üzerinde EKLE butonuna tıklanarak kayıtlar giriş yapıldığında ilk tamam işleminde iş takibe beyanname giriş başlangıç iş takibini atacaktır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    20.01.2017 08:39 Haber No:14209  
ALICI SATICI İLİŞKİLER EKRANINDA EK 44
Diğer/ Alıcı Satıcı ilişkisi ekranına EK 44 alanı ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    20.01.2017 08:37 Haber No:14208  
SÜRESONU RAPORUNDA MÜŞTERİ REFERANS NUMARASI
Süre sonu işlem takibi raporuna Düşüm Müş. Referans alanı açılmıştır.
Yapılan bu güncelleme ile raporda gelen düşüm dosya numarasında yer alan Ref. No bilgisi otomatik olarak raporda görüntülenecektir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
YGM    09.01.2017 09:10 Haber No:14083  
YGM SİSTEMİ SAYIM TUTANAKLARININ İMZALI GÖNDERİMİ
YGM sisteminde yeni devreye alınan uygulama ile sayım tutanakları imzalı gönderimi yapılacaktır.
Sayım tutanaklarının imzalı gönderimi ile ilgili kullanım dökümanı haberin ekindedir.
Ygm sistemi güncel versiyonu : 1.1.3.566 olmalıdır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
YGM    06.01.2017 18:29 Haber No:14066  
YGM SİSTEMİ SAYIM TUTANAKLARININ İMZALI GÖNDERİMİ
YGM sisteminde yeni devreye alınan uygulama ile sayım tutanakları imzalı gönderimi yapılacaktır.
Sayım tutanaklarının imzalı gönderimi ile ilgili kullanım dökümanı haberin ekindedir.
Ygm sistemi güncel versiyonu : 1.1.3.566 olmalıdır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
YGM    06.01.2017 12:08 Haber No:14064  
YGM SİSTEMİ ELEKTRONİK KART ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME!!
YGM sisteminde önümüzdeki hafta sayım tutanak imzalı gönderimi,
bu ay sonu ise rapor gönderimi devreye alınacaktır.
Bu sebepten elektronik imza kartı temin etmeyen kullanıcılarımızın E-imza kartlarını temin etmeleri gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  Sonraki Sayfa»