Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ithalat    05.04.2017 09:38 Haber No:14888  
ANTREPO STOK RAPORU
Antrepo stok raporunda yapılan yeni güncelleme ile hem tescil olmadan önce ilgili dosyanın stokları kontrol edilebilecek hem de dilerseniz tescil olduktan sonra antrepodaki kalan miktarlarını
sorgulayarak rapor alabileceksiniz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    27.03.2017 15:30 Haber No:14802  
!!!!! PROGRAM GÜNCELLEME BİLGİSİ !!!!
Program güncellemeleri çıkmıştır.
Olması gereken versiyon numaraları aşağıdaki gibidir.
İTHALAT :V1.2.4.1323
İHRACAT: V1.0.0.8283
MUHASEBE:V1.2.2.7637
ÖZETBEYAN:V1.0.0.3669
 
Haberi Okudum
C.Muhasebe    27.03.2017 08:59 Haber No:14786  
FİŞ SATIRI KİLİTLENMİŞ UYARISI
Muhasebe sistemi içerisinde Havale tipiyle oluşturulan fişlerde fiş numarası oluştuktan sonra aynı fiş üzerinde güncelleme yapıldığında
Bu satır ? Kullanıcı tarafından kilitlenmiş işlem yapamazsınız uyarısı gelmektedir. Uyarı için yapılması gerekenler haberin ekinde paylaşılmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    22.03.2017 17:40 Haber No:14765  
OTOMAİL SİSTEMİNDE YENİLİK!!!
Evrim otomail sistemi kullanan kullanıcılarımızın dikkatine;
Evrim otomail sisteminde yapılan yenilik ile ihracat faturalarınızı da otomail üzerinden firmanıza mail atabilirsiniz.
Tanımlamalar için bizlere ulaşabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
ithalat    20.03.2017 13:51 Haber No:14734  
MUAFİYET KODU SEÇİLEMEMESİ SORUNU !!!
Beyanname yazım aşamasında Muafiyet seçiminde uyarı alan kullanıcılarımızın genel güncelleme almaları gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
ihracat    31.12.2017 02:13 Haber No:14656  
DAMGA PULU VERGİSİ ÖDEME İŞLEMİNDE KONTROL !!
Antrepo ve İhracat beyannamelerinde Damga pulu vergisi oluştuysa bunun ödemesinin atlanmaması için oluşturulan yenilik devreye alınmıştır .
Detaylı bilgi haberin ekinder.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
YGM    02.03.2017 09:53 Haber No:14576  
YGM SİSTEMİNDE YAPILAN DEĞİŞİKLİKLER !!!
1)Aylık rapor gönderimindeki TCKN eşleşmedi düzeltildi,raporu mb sınırı nedeniyle parçalı göndermeleri gerekir tüm parçaları seçip yükleme seçeneği eklendi.2)Günlük sayım tutanaklarını gönderirken sayım tutanakları altında beyannameler gidecek.Aynı sayım tutanaklarına sahip kayıtlar xml içinde alt alta gidecek.3)Günlük gönderilen AN6,AN8 için uyarı konuldu günlük gönderim yapılamayacak,ekrana mesaj gelecektir.
 
Haberi Okudum
YGM    01.03.2017 17:43 Haber No:14570  
YGM SİSTEMİNDE YAPILAN DEĞİŞİKLİKLER !!!
1)Aylık rapor gönderimindeki TCKN eşleşmedi düzeltildi,raporu mb sınırı nedeniyle parçalı göndermeleri gerekir tüm parçaları seçip yükleme seçeneği eklendi.2)Günlük sayım tutanaklarını gönderirken sayım tutanakları altında beyannameler gidecek.Aynı sayım tutanaklarına sahip kayıtlar xml içinde alt alta gidecek.3)Günlük gönderilen AN6,AN8 için uyarı konuldu günlük gönderim yapılamayacak,ekrana mesaj gelecektir.
 
Haberi Okudum
ithalat    28.02.2017 18:19 Haber No:14558  
!!!! EVRİM VIDEO UYGULAMASI !!!!!
Program içerisindeki birçok menü başlığının kullanımı için eğitim videoları hazırladık.
Evrim Yazılım tarafından hazırlanan tüm eğitim videolarına aşağıdaki linkten erişebilirsiniz.
https://www.youtube.com/channel/UCj3bTU2jLYtEC49fvJnMlnQ
 
Haberi Okudum
ithalat    27.02.2017 17:19 Haber No:14545  
!!!! EVRİM VIDEO UYGULAMASI !!!!!
Program içerisindeki birçok menü başlığının kullanımı için eğitim videoları hazırladık.
Evrim Yazılım tarafından hazırlanan tüm eğitim videolarına aşağıdaki linkten erişebilirsiniz.
https://www.youtube.com/channel/UCj3bTU2jLYtEC49fvJnMlnQ
 
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  Sonraki Sayfa»