Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
YGM    02.03.2017 09:53 Haber No:14576  
YGM SİSTEMİNDE YAPILAN DEĞİŞİKLİKLER !!!
1)Aylık rapor gönderimindeki TCKN eşleşmedi düzeltildi,raporu mb sınırı nedeniyle parçalı göndermeleri gerekir tüm parçaları seçip yükleme seçeneği eklendi.2)Günlük sayım tutanaklarını gönderirken sayım tutanakları altında beyannameler gidecek.Aynı sayım tutanaklarına sahip kayıtlar xml içinde alt alta gidecek.3)Günlük gönderilen AN6,AN8 için uyarı konuldu günlük gönderim yapılamayacak,ekrana mesaj gelecektir.
 
Haberi Okudum
YGM    01.03.2017 17:43 Haber No:14570  
YGM SİSTEMİNDE YAPILAN DEĞİŞİKLİKLER !!!
1)Aylık rapor gönderimindeki TCKN eşleşmedi düzeltildi,raporu mb sınırı nedeniyle parçalı göndermeleri gerekir tüm parçaları seçip yükleme seçeneği eklendi.2)Günlük sayım tutanaklarını gönderirken sayım tutanakları altında beyannameler gidecek.Aynı sayım tutanaklarına sahip kayıtlar xml içinde alt alta gidecek.3)Günlük gönderilen AN6,AN8 için uyarı konuldu günlük gönderim yapılamayacak,ekrana mesaj gelecektir.
 
Haberi Okudum
ithalat    28.02.2017 18:19 Haber No:14558  
!!!! EVRİM VIDEO UYGULAMASI !!!!!
Program içerisindeki birçok menü başlığının kullanımı için eğitim videoları hazırladık.
Evrim Yazılım tarafından hazırlanan tüm eğitim videolarına aşağıdaki linkten erişebilirsiniz.
https://www.youtube.com/channel/UCj3bTU2jLYtEC49fvJnMlnQ
 
Haberi Okudum
ithalat    27.02.2017 17:19 Haber No:14545  
!!!! EVRİM VIDEO UYGULAMASI !!!!!
Program içerisindeki birçok menü başlığının kullanımı için eğitim videoları hazırladık.
Evrim Yazılım tarafından hazırlanan tüm eğitim videolarına aşağıdaki linkten erişebilirsiniz.
https://www.youtube.com/channel/UCj3bTU2jLYtEC49fvJnMlnQ
 
   
ihracat    16.02.2017 11:45 Haber No:14448  
İHRACAT KALEMLERİ EKRANINDA GRUPLANMIŞ SEÇENEĞİ
İhracat sisteminde kalemler ekranına GRUPLANMIŞ menüsü ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    16.02.2017 09:17 Haber No:14446  
İŞ PLANI KODU
Bütün sistemlere İş plan kodu ile ilgili bir yapı getirildi.
Bu yapıyla daha önce sadece tek tip olan aşama ve süre girilen yapı artık esnek hale getirilmiş ve işin (dosyanın) özelliğine göre aşamalar takip edilebilmesi sağlanmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ihracat    16.02.2017 09:13 Haber No:14445  
İHRACAT KALEM BİLGİLERİ YENİ EKRAN
İhracat sistemi kalem bilgileri girişi ekranı yeni gride alınmıştır.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    03.02.2017 11:41 Haber No:14333  
ÖTV VE KDV ORANLARI GÜNCELLEME BİLGİSİ !!!
Değerli Evrim Kullanıcıları;
ÖTV ve KDV hesaplanması ile ilgili çıkarılan listeye istinaden program üzerinde çalışmamız devam etmektedir.
Güncelleme tamamlandığında gün içerisinde Evrim Haber Servisimiz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.
 
Haberi Okudum
ithalat    20.01.2017 08:42 Haber No:14211  
MİKTAR CİNSİ BİLGİSİNİ TÜM KALEMLERE AKTARMA
Hızlı gir ekranında yer alan Aktar menüsüne Miktar Cinsi ilave edilmiştir.
Miktar cinsi bilgisi tüm kalemlerde aynı ise tek tek manuel giriş yerine hızlı gir ekranı kullanılabilir.
 
Haberi Okudum
ithalat    20.01.2017 08:41 Haber No:14210  
BEYANNAME EKLE İŞ TAKİP KODU