Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
C.Muhasebe    05.04.2017 10:30 Haber No:14892  
DEKONT İŞLEMEDE YENİ UYARI
Fiş girişi veya hızlı masraf girişinden bir dosyaya ait masraflar giriliyor ve bu masrfaları dekontlaştırdığımızda daha önceden alınan fiş üzerinden veya yeni oluşan fişte masraf girilmiş fakat karşı hesaba atılmamış ise sistem ilgili dosyaya ilişkin dekont oluşturacağı sırada ilgili fişteki masrafları kontrol eder eğer fiş içerisinde karşı hesaba atılmamış bir kayıt var ise dekont oluşturmaya izin vermeyecek
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    05.04.2017 10:09 Haber No:14891  
USERS EKRANINDA YAPILAN YENİLİK
Evrim haber Users-Çoklu Yetki girişi ekranında kullanıcı kodu ve Form adı seçilerek arama imkanı sağlanmıştır.Haberin detayı ektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    05.04.2017 09:50 Haber No:14890  
KAYIT BELGESİNİ 6XXX REJİMİNDE EDİ BELGEYE OTOMAT
Bilindiği gibi ithalat sisteminde kayıt belgesi sistem üzerinden alınmaktadır.Birlik sayfasında ödeme yapıldıktan sonra sayfa 3 de birlik referans sorgu yapıldığında Edi belgeye 0877 belgesini ve referans fiyatı alanlarını yapılan yeni güncelleme ile sistem otomatik atacaktır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    05.04.2017 09:43 Haber No:14889  
EXCELDEN AKTARIMDA OTOMATİK ATACAK ALANLAR
Excelden beyannameye aktarım yapıldığında Yurtiçi müşteride diğer bilgiler alanında firmanın Onaylanmış kişi statü belgesi var ise 44 nolu alana otomatik atılacak ayrıca aktarımda gümrük bilgisi girilmiş ise yükleme ve boşaltma yeri de sistem tarafından otomatik atacaktır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    05.04.2017 09:38 Haber No:14888  
ANTREPO STOK RAPORU
Antrepo stok raporunda yapılan yeni güncelleme ile hem tescil olmadan önce ilgili dosyanın stokları kontrol edilebilecek hem de dilerseniz tescil olduktan sonra antrepodaki kalan miktarlarını
sorgulayarak rapor alabileceksiniz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    27.03.2017 15:30 Haber No:14802  
!!!!! PROGRAM GÜNCELLEME BİLGİSİ !!!!
Program güncellemeleri çıkmıştır.
Olması gereken versiyon numaraları aşağıdaki gibidir.
İTHALAT :V1.2.4.1323
İHRACAT: V1.0.0.8283
MUHASEBE:V1.2.2.7637
ÖZETBEYAN:V1.0.0.3669
 
Haberi Okudum
C.Muhasebe    27.03.2017 08:59 Haber No:14786  
FİŞ SATIRI KİLİTLENMİŞ UYARISI
Muhasebe sistemi içerisinde Havale tipiyle oluşturulan fişlerde fiş numarası oluştuktan sonra aynı fiş üzerinde güncelleme yapıldığında
Bu satır ? Kullanıcı tarafından kilitlenmiş işlem yapamazsınız uyarısı gelmektedir. Uyarı için yapılması gerekenler haberin ekinde paylaşılmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    22.03.2017 17:40 Haber No:14765  
OTOMAİL SİSTEMİNDE YENİLİK!!!
Evrim otomail sistemi kullanan kullanıcılarımızın dikkatine;
Evrim otomail sisteminde yapılan yenilik ile ihracat faturalarınızı da otomail üzerinden firmanıza mail atabilirsiniz.
Tanımlamalar için bizlere ulaşabilirsiniz.
 
   
ithalat    20.03.2017 13:51 Haber No:14734  
MUAFİYET KODU SEÇİLEMEMESİ SORUNU !!!
Beyanname yazım aşamasında Muafiyet seçiminde uyarı alan kullanıcılarımızın genel güncelleme almaları gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
ihracat    31.12.2017 02:13 Haber No:14656  
DAMGA PULU VERGİSİ ÖDEME İŞLEMİNDE KONTROL !!
Antrepo ve İhracat beyannamelerinde Damga pulu vergisi oluştuysa bunun ödemesinin atlanmaması için oluşturulan yenilik devreye alınmıştır .
Detaylı bilgi haberin ekinder.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  Sonraki Sayfa»