Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
C.Muhasebe    15.05.2017 14:25 Haber No:15278  
MASRAF GÖRÜNTÜSÜNDE RENKLENDİRME
Bir dosyaya ait girilen masraflar dekont edilmediğinde ilgili masraflar kırmızı renklendirme ile gösterilecektir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ihracat    15.05.2017 14:23 Haber No:15277  
İHRACAT EVRAKLARI YAZDIRMA
Yapılan yeni güncelleme ile ihracat sistemi içerisinden ihracat evrağı yazdırıldığında sistem ilgili dosyanın iş takibine belirlediğiniz iş takip kodunu atacaktır. Bu özellik sayesinde artık bir dosyada yazdırılan evrakların dosyalarda iş takip açısından takibi sağlanacak hemde ilgili dosyaya hizmet faturası kesileceği sırada dosyadaki iş takibe göre komisyon satırını ve tutarını kendisi atacaktır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    15.05.2017 14:20 Haber No:15276  
TEK PENCERE SİSTEMİ BELGELERİNDE DEĞİŞİKLİK YAPMA
Edi belgede tps belgesi tarihi değiştirme işlemi için beyannameye değiştir demeden değişiklik yapma imkanı verilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    04.05.2017 14:27 Haber No:15172  
İHRACAT BEYANNAME KODLU RAPOR BULUNAMADI
İhracat beyanname kodlu rapor bulunamadı uyarısı alan kullanıcılarımızın güncelleme alarak programlara yeniden giriş yapmaları gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
ithalat    22.04.2017 12:47 Haber No:15068  
TEMSİLCİ EKRANINDA LOG ALANI
Yurt içi müşteri ekranında temsilci tanımlaması yapılmakta ve yine bu ekrandan müşteri temsilci ekranında yetkisi olan kullanıcılar değişiklik ve silme işlemi yapabilmektedir.Bu yüzden yeni güncelleme ile mevcut ekranda yapılan işlemlerin eylem detaylarının görüntülenmesi için log alanı ilave edilmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ihracat    22.04.2017 12:44 Haber No:15067  
KONTEYNER GİRİŞ EKRANINDA YAPILAN GÜNCELLEME
Yeni versiyonda konteyner alanı 0 iken artık konteyner listesi ekranına giriş yapılabilecek ve gümrük sistemine aktarılabilecektir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ihracat    24.04.2017 15:47 Haber No:15066  
AYNI KALEMLERDE KONTEYNER GİRİŞİ
Birden fazla aynı gtiple oluşturulmuş kalemlerde artık sistem Sıra No'ya göre konteyner listesinin tüm kalemlerde dolu olmasını istemeyecek aynı tarifelerde edi noya bakarak aynı Edi No'larda ilk ilk Edi No'nun dolu olması yeterli olacaktır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    22.04.2017 12:33 Haber No:15065  
EXCELDEN BEYANNAME VE ÜRÜN GİRİŞİ AKTARIMI
Excelden beyanname aktarımı yapılırken ayrıca ürün girişi ekranına mal kodu bilgisi aktarımı yapılabilecektir.Detaylar haberin devamıdır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    22.04.2017 12:29 Haber No:15064  
BEYANNAME SORGULAMA GÜMRÜK
İthalat sisteminden yapılan beyanname sorgulamalarında sistem dosyanın iş takibine beyanname sorgulaması yapıldığına dair iş takip kodunu dosyanın iş takip alanına atacaktır.Ayrıca Beyanname sorgulama gümrük ekranında kapanış veya mal teslim tarihi boş olan dosyalara göre arama yapılarak sorgulama yapılmasını sağlayacak ve dosyanın gümrükteki durumuna göre kapanış tarihi veya mal teslim tarihini sorgulama yapıldığında otomatik dolduracaktır. Bu yapının devreye alınması için yapılması gerekenler haberin devamındadır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    22.04.2017 12:25 Haber No:15063  
BELGE TAKİBİ TARİH UYARISI
Belge takibi ekranında yapılan yeni güncelleme ile belge bitiş tarihi sonlanmış belgelerde edi belgede kullanımı sırasında sistem tarafından uyarı verilmesi sağlanarak daha sonra yaşanılabilecek sorunların önüne geçilmiş olunacaktır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  Sonraki Sayfa»