Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ithalat    19.06.2017 16:32 Haber No:15613  
ARŞİV SORGULAMA EKRANINDA YENİ ARAMA KRİTERLERİ
Arşiv sorgulama ekranına da sadece mail arşiv ve sadece dosya seçeneği eklenmiştir.Detaylar haberin devamındadır...
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ihracat    19.06.2017 16:31 Haber No:15612  
1091 REJİMİNDE KAPAMA YAPMA
1091 Rejiminde 9100 li beyannamelerin kapatılması yapılan yeni güncelleme ile devreye alınmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    06.06.2017 16:07 Haber No:15502  
BELGE TAKİBİNİN EDİ BELGEDE KONTROLÜ
Bir müşteri için Belge takibi ekranında belge eklenmiş ve ilgili belge Edi belgede girildiğinde referans no alanı manuel girildiğinde sistem Bu Firma için XXX Belgesi takibi zorunlu Lütfen tanımlı bir belge numarası seçimi yapınız şeklinde uyarı verilerek manuel referans girilmesi engellenmiştir. Detaylar haberin devamındadır...
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    01.06.2017 09:27 Haber No:15448  
BEYANNAME KONTROL FORMU
Beyanname de yetkili kişi tarafından tespit edilen hatalar Dosya sahibi tarafından düzeltilmeden kaydedilmeyecektir.Detaylar haberin devamındadır
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
   
ithalat    01.06.2017 09:27 Haber No:15447  
BEYANNAME HATTINI SORGULAMA
Tescilli dosyanın gümrükte detaylı durumunun sorgulanması için eklenen Tek Pencere sorgulama beyanname ekranında yapılan yeni bir güncelleme ile beyannamenin hattının dosya üzerine iş takip ve sayfa 1 çıkması sağlanmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    27.05.2017 09:56 Haber No:15399  
TEŞVİK BİLGİSİ GİRİŞ EKRANINDA GÜNCELLEME
Teşvikli işlemlerde alınan teşvik belgelerini kaydederken ayrıca teşvik satırları kısmında ülkeler ve izin alanları eklenmiştir.
Detaylar haberin devamındadır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    27.05.2017 09:51 Haber No:15398  
KARNE SAHİBİNDE BİLGE ŞİFRESİ GÜVENLİĞİ
Gümrük müşavirlerinin gümrükte oluşturdukları bilge şifresini sistem üzerinde girdiklerinde yapılan yeni güncelleme ile bilge şifresi cryptolu olarak şifrelenecektir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    27.05.2017 09:50 Haber No:15397  
MEVZUAT CEVAPLARINI TOPLU GÖRÜNTÜLEME
İthalat sisteminde yapılan yeni güncellemeyle ilgili tarifede mevzuatsal olarak karşımıza çıkan soru gözetim kdv vb gibi seçimler yapıldıktan sonra kontrollerin yapılması açısından kaydedildiği yeni bir alan eklenmiştir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    17.05.2017 18:24 Haber No:15303  
KONTEYNER GİRİŞ EKRANINDA GÜNCELLEME
İthalat dosyasında konteyner listesinde dosyanın onay işaretleri kaldırmaya gerek olmadan ve dosyada tamam pasif durumundayken de değişiklik yapılabilecektir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    15.05.2017 14:25 Haber No:15278  
MASRAF GÖRÜNTÜSÜNDE RENKLENDİRME
Bir dosyaya ait girilen masraflar dekont edilmediğinde ilgili masraflar kırmızı renklendirme ile gösterilecektir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  Sonraki Sayfa»