Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ihracat    19.11.2019 15:40 Haber No:26196  
GENEL HATA !!!! ÖNEMLİ DUYURU !!!!!!
Tescil cevabında 'Beyannamede Ana Ekran Bilgileri Kayıt Aşamasında sorun oluştu' veya 'Beyanname tescil işleminde alınan hata ardından yapılan rolback işlemi sırasında beklenmedik bir hata oluştu' hatalarını alan kullanıcılarımızın liman kodu bilgisini tekrar seçip göndermeleri gerekmektedir. '
 
Haberi Okudum
ithalat    14.11.2019 09:12 Haber No:26186  
TEMİNAT HESAPLAMADA DEĞİŞİKLİK!!
07.11.2019/30941 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 7190 Sayılı Kanuna istinaden 4458 Sayılı Gümrük Kanunu 202. Maddesinde yapılan değişikliğe göre programda teminat hesaplama konusunda geliştirme yapılmıştır. Yapılan geliştirmeler aşağıda detaylı anlatılmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    30.10.2019 08:27 Haber No:26061  
GÜNCELLEMEDE GENEL SORUN !!!
Güncelleme sırasında 404 not found hatası mevcuttur.
Sorun ile ilgili çalışmamız devam etmektedir. Düzeldiğinde Evrim haber servisimizden tekrar bilgilendirme yapılacaktır.
 
Haberi Okudum
ithalat    30.10.2019 08:27 Haber No:26059  
GÜNCELLEME BİLGİSİ !!!!!!!!!!
Beyanname yazım aşamasında gelen Cannot find either column "dbo" or the user-defined function or aggregate "dbo.fn_IsPlanKodu2", or the name is ambiguous. hatası Ve beyanname kopyalamada bilgilerin boş gelmesi ile ilgili güncelleme çıkarılmıştır.
Genel güncelleme alarak işlemlerinize devam edebilirsiniz.
 
Haberi Okudum
ithalat    22.10.2019 12:58 Haber No:25995  
!!! PROGRAM GÜNCELLEMELERİ !!!
Program güncellemeleri genele çıkmıştır.Programlar için olması gereken versiyonlar aşağıdaki gibi olmalıdır.Yapılan değişiklikler haberin ekindeki dökümanda yer almaktadır.
İTHALAT,İHRACAT,Muhasebe, Deniznak, Havakargo, Yurtiçikargo, Genel muh, Antrepo, Ncts , Özetbeyan 10.3 versiyon olmalıdır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    30.09.2019 15:07 Haber No:25764  
İSTANBUL HAVALİMANI YOLCU SALONU GÜMRÜK MÜD,!!!!!
Değerli Müşterilerimiz,
İSTANBUL HAVALİMANI YOLCU SALONU GÜMRÜK MÜDÜRLÜĞÜ -341454 Gümrük Kodu ile sisteme eklenmiştir.
Konu ile ilgili genel güncelleme alabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
C.Muhasebe    27.09.2019 11:30 Haber No:25750  
!!E-FATURA GÖNDERİMİ !!
Evrim üzerinden efatura gönderiminde "There is an error in basic authorization check!" hatası alınmaktadır. Soruna bakılmaktadır, sorun düzelince tekrardan bildireceğiz
 
Haberi Okudum
G.Muhasebe    08.08.2019 16:19 Haber No:25318  
!!! E-DEFTER OLUŞTURMADA ÖNEMLİ !!!
Evrim yazılım olarak e-defter uygulamasında ünvan değişikliği yapılmıştır. Yapılan bu değişikliğinde güncellemesi çıkarılmıştır.Evrim üzerinden e-defter oluşturulmadan önce genel muhasebe versiyonu 7.24.1.18 olup olmadığı kontrol edilmelidir. Programınız bu versiyonda değil ise genel güncelleme alınarak bu versiyon üzerinden e-defter oluşturulmalıdır.
 
Haberi Okudum
ihracat    23.07.2019 10:01 Haber No:25181  
DLL HATASI
Değerli kullanıcılarımız;

ihracat programına giriş esnasında ''d7export.dll kopyalanamadı veya bulunamadı'' uyarısı alırsanız genel güncelleme çekebilirsiniz.
 
   
Ozetbeyan    17.07.2019 10:06 Haber No:25123  
ETGB SİSTEMİ GÜNCELLEME BİLGİSİ
ETGB sistemi üzerinde mevzuatsal değişiklikten dolayı yapılan iki güncelleme mevcuttur.
Resmi yazı ve program güncellemeleri detayları haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»