Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
C.Muhasebe    13.02.2020 09:55 Haber No:27103  
Evrim Entegrasyon
Değerli Müşterilerimiz,

Evrim entegrasyon ekranında 'Not Found (404) - 'https://connector.doganedonusum.com/EFaturaOIB?wsdl'hatası düzelmiştir.
 
   
ithalat    12.02.2020 13:38 Haber No:27093  
GÜNCELLEME HATASI !!!
Değerli Müşterilerimiz,

Güncelleme alırken 'Hata:Sütun,parametre veya değişken #2:typsDosyaNo veri türü bulunamıyor.' hatası düzelmiştir.Tekrar güncelleme alabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
C.Muhasebe    10.02.2020 10:45 Haber No:27062  
E-Fatura Görüntüleme Sorunu!!!
Değerli Müşterilerimiz;

E-fatura görüntülemede sorun yaşanmaktadır.Sorun kısa sürede düzeltilecektir.
 
Haberi Okudum
ithalat    27.01.2020 09:52 Haber No:26936  
DPU TESLİM ŞEKLİ !!
Değerli Müşterilerimiz,
DPU teslim şekli Incoterms 2020 listesinde yer almasına rağmen henüz Bakanlık tarafından devreye alınmadığından program üzerinde de kullanılamamaktadır.
 
Haberi Okudum
ithalat    22.01.2020 08:19 Haber No:26894  
KUR İÇİN TEKRAR GÜNCELLEME ALINIZ !!
Güncel kurlar için yeniden güncelleme alınması gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
C.Muhasebe    08.01.2020 09:16 Haber No:26743  
MUHASEBE SİSTEMİ GÜNCELLEME BİLGİSİ !!!!!!!
Değerli Müşterilerimiz ,
Muhasebe sisteminde yer alan Belirsiz sütun adı 'kulkod' hatası düzeltilmiş olup genel güncelleme alınması gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
ithalat    07.01.2020 08:57 Haber No:26727  
ARŞİV SORGULAMA GÜNCELLEME BİLGİSİ !!!!!
Değerli Müşterilerimiz ,
Arşiv sorgulama ekranında yer alan Geçersiz sütun adı 'Onayli' hatası giderilmiştir.
Genel güncelleme alarak işlemlerinize devam edebilirsiniz.
 
Haberi Okudum
ihracat    19.11.2019 15:40 Haber No:26196  
GENEL HATA !!!! ÖNEMLİ DUYURU !!!!!!
Tescil cevabında 'Beyannamede Ana Ekran Bilgileri Kayıt Aşamasında sorun oluştu' veya 'Beyanname tescil işleminde alınan hata ardından yapılan rolback işlemi sırasında beklenmedik bir hata oluştu' hatalarını alan kullanıcılarımızın liman kodu bilgisini tekrar seçip göndermeleri gerekmektedir. '
 
Haberi Okudum
ithalat    14.11.2019 09:12 Haber No:26186  
TEMİNAT HESAPLAMADA DEĞİŞİKLİK!!
07.11.2019/30941 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 7190 Sayılı Kanuna istinaden 4458 Sayılı Gümrük Kanunu 202. Maddesinde yapılan değişikliğe göre programda teminat hesaplama konusunda geliştirme yapılmıştır. Yapılan geliştirmeler aşağıda detaylı anlatılmıştır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    30.10.2019 08:27 Haber No:26061  
GÜNCELLEMEDE GENEL SORUN !!!
Güncelleme sırasında 404 not found hatası mevcuttur.
Sorun ile ilgili çalışmamız devam etmektedir. Düzeldiğinde Evrim haber servisimizden tekrar bilgilendirme yapılacaktır.
 
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»