Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ithalat    08.04.2020 11:04 Haber No:27693  
TOBB Belge Aktarımı
Değerli Kullanıcılarımız,
TOBB Belge Aktarımı ekranında Hata:İhracat beyannamesi bulunamadı hatası alan kullanıcılarımızın genel güncelleme alması gerekmektedir. Evrak türü alanına ihracat beyannamesi eklenmiştir. Güncelleme aldıktan sonra evrak türü ihracat beyannamesi seçilerek gönderim yapılabilir.
 
Haberi Okudum
C.Muhasebe    07.04.2020 16:23 Haber No:27677  
ONLINE EĞİTİM
Değerli Müşterilerimiz,
Evrim Yazılım Muhasebe Problemli Müşteri/Müşteri Komisyon Girişi konulu online eğitimimiz bugün (07.04.2020) saat 16:00 da başlayacaktır.Kullanıcılar giriş aşamasında Firma Ünvan yada mail adresi girmeleri rica olunur.Eğitime katılmak için aşağıdaki linki tıklayınız. https://evrimyazilim.adobeconnect.com/musterikom/
 
Haberi Okudum
ihracat    02.04.2020 22:45 Haber No:27637  
ONLINE EĞİTİM
Değerli Müşterilerimiz,
Evrim Yazılım İhracat sistemi/Hızlı veri aktarımı/Gümrük mesai başvuru konulu online eğitimimiz bugün (02.04.2020) saat 16:00 da başlayacaktır.Kullanıcılar giriş aşamasında Firma Ünvan yada mail adresi girmeleri rica olunur.Eğitime katılmak için aşağıdaki linki tıklayınız. https://evrimyazilim.adobeconnect.com/hizliveri/
 
   
ithalat    01.04.2020 12:04 Haber No:27620  
Vakıfbank, Ziraat Bankası Vergi Ödeme Entegrasyon
Vergi ödeme sistemi yeni gelen düzenlemelere uygun ürün Evrim'de. Video için tıklayınız:
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
YGM    12.03.2020 15:43 Haber No:27398  
YGM GÜNCELLEMESİ YAYINLANDI !!
Sevgili Evrim Yazılım Kulanıcıları ;
Ygm Sistemi için Bakanlık tarafından devreye alınan Plaka Takip sistemi Programa eklenmi olup güncelleme almanız gerekmektedir.
Güncllemeden sonra olması gereken Versiyon 10.9.3.5 'dir.Kullanım İçin PDF dökümanı haber ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    13.02.2020 09:55 Haber No:27103  
Evrim Entegrasyon
Değerli Müşterilerimiz,

Evrim entegrasyon ekranında 'Not Found (404) - 'https://connector.doganedonusum.com/EFaturaOIB?wsdl'hatası düzelmiştir.
 
Haberi Okudum
C.Muhasebe    10.02.2020 10:45 Haber No:27062  
E-Fatura Görüntüleme Sorunu!!!
Değerli Müşterilerimiz;

E-fatura görüntülemede sorun yaşanmaktadır.Sorun kısa sürede düzeltilecektir.
 
Haberi Okudum
ithalat    27.01.2020 09:52 Haber No:26936  
DPU TESLİM ŞEKLİ !!
Değerli Müşterilerimiz,
DPU teslim şekli Incoterms 2020 listesinde yer almasına rağmen henüz Bakanlık tarafından devreye alınmadığından program üzerinde de kullanılamamaktadır.
 
Haberi Okudum
ithalat    22.01.2020 08:19 Haber No:26894  
KUR İÇİN TEKRAR GÜNCELLEME ALINIZ !!
Güncel kurlar için yeniden güncelleme alınması gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
C.Muhasebe    08.01.2020 09:16 Haber No:26743  
MUHASEBE SİSTEMİ GÜNCELLEME BİLGİSİ !!!!!!!
Değerli Müşterilerimiz ,
Muhasebe sisteminde yer alan Belirsiz sütun adı 'kulkod' hatası düzeltilmiş olup genel güncelleme alınması gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Sonraki Sayfa»