Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
G.Muhasebe    20.10.2020 22:09 Haber No:29557  
E-DEFTER HAKKINDA ÖNEMLİ DEĞİŞİKLİK
E-defter saklama hakkında Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından yayınlanan 09.10.2020 tarihli E-DEFTER SAKLAMA KULLANICI KILAVUZU ekte yer almaktadır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    30.09.2020 19:40 Haber No:29386  
!!! PROGRAM GÜNCELLEMELERİ !!!
Yapılan çalışmaların teknik dökümanını haberin ekinde bulabilirsiniz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    01.10.2020 13:15 Haber No:29385  
!!! PROGRAM GÜNCELLEMELERİ !!!
Program güncellemeleri genele çıkmıştır.
Olması gereken versiyon 10.15 yapılan güncellemeleri haberin ekinde bulabilirsiniz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    25.08.2020 09:30 Haber No:29027  
Otomail Sisteminde Yenilik
Merhaba Sevgili Evrim Kullanıcıları;

Otomail Sisteminde sizlere fayda sağlayacak ve hoşunuza gideceğini düşündüğümüz bir geliştirme yaptık . Dilerseniz artık iş takip maillerinin pdflerini ek olarak değil html olarak da gönderebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken aşağıdaki dokümandaki adımları izlemek;
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    15.07.2020 10:54 Haber No:28698  
GENEL GÜNCELLEME
İhracat programı içerisinde alınan "invalid column Name EfaturaAlias hatası genele çıkarılmıştır, genel güncelleme alarak kontrol edebilirsiniz.
 
Haberi Okudum
Ozetbeyan    10.07.2020 09:05 Haber No:28651  
!! OZETBEYAN GÜNCELLEME !!
Özetbeyanda gelen cevapların görünmemesi ile ilgili sorun düzeltilerek genel güncelleme olarak çıkarılmıştır. Genel versiyon : 10.12.1.9 olmalıdır
 
Haberi Okudum
ithalat    09.06.2020 11:19 Haber No:28350  
İthalat Rejimi Kararına Ek Karar (Karar Sayısı: 26
İthalat Rejimi Kararı I sayılı listede yer alan 0602.90.46, 0602.90.47 ve 0602.90.48 gtip li canlı açık hava ağaç ve çalılarının gümrük vergileri artırıldı; yine I sayılı listede yer alan 4501.10 ve 4501.90 gtip li tabi mantarın da D-8 ve DÜ sütunlarındaki ülkeler için gümrük vergileri artırıldı. (
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ihracat    08.06.2020 14:19 Haber No:28335  
!!! İHRACAT ACENTA SEVK BİLDİRİM NO !!!
Bakanlık tarafından ihracat için yeni bir değişiklik yapılmıştır. Bununla ilgili programımızda geliştirmeler İhracat :10.10.2.15 versiyonunda yapılmış olup güncelleme yayınlanmıştır. "Acenta Sevk Bildirim No" alanına yazacağınız veriyi Acentanız tarafından öğrenebilirsiniz. Tarafımızda konuyla ilgili başka bir bilgi bulunmamaktadır.
Youtube kanalımızdan geliştirme ile ilgili videoyu izleyebilirsiniz
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    14.05.2020 17:38 Haber No:28105  
PROGRAM GÜNCELLEMESİ
Değerli kullanıcılarımız,

İlave Gümrük Vergileriyle ilgili geliştirmeleri barındıran güncellememiz çıkmıştır. Sisteminizin güncel (10.10.1.43) olabilmesi için genel güncelleme almanız gerekmektedir. İlave Vergiyle alakalı detaylar için haberin devamını okuyunuz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
YGM    28.04.2020 16:33 Haber No:27902  
ONLINE EĞİTİM YGM PROGRAM EĞİTİMİ DERS 2
Değerli Müşterilerimiz,
Evrim Yazılım Ygm Sistemi (Ders 2)/Ygm Program Kullanım Eğitimi (28.04.2020) saat 15:00 da başlayacaktır.Kullanıcıların Firma Ünvan yada mail adresi girmeleri rica olunur. Eğitime katılmak için aşağıdaki linki tıklayınız. https://evrimyazilim.adobeconnect.com/webygmsist2/
 
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Sonraki Sayfa»