Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Program Haberleri 
ihracat    08.12.2014 11:33 Haber No:8192  
İHRACAT SİSTEMİ GÜNCELLEME BİLGİSİ
İhracat sistemi versiyonu güncellenmiştir.
EvrimHaber/ Diğer/ Evrimnet/ F5 transfer ekranından genel güncelleme alabilirsiniz.
Güncelleme sonrası ihracat sistemi versiyon v.1.0.0.6098 olmalıdır.
 
Haberi Okudum
ithalat    08.12.2014 10:08 Haber No:8190  
ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME !!
Gümrük sistemlerinde bazı önemli değişlikler olmuştur.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    08.12.2014 09:06 Haber No:8189  
KIYMET BİLDİRİM FORMU İLE İLGİLİ UYARILAR
KIYMET BİLDİRİM FORMU İLE İLGİLİ UYARILAR

**İthalat sistemi versiyon v.1.2.3.5743 olmalıdır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    05.12.2014 13:49 Haber No:8183  
YENİ KIYMET BİLDİRİM PAZARTESİ DEVREYE ALINIYOR
ÖNEMLİ YENİLİK !!!
Yeni kıymet bildirim kullanımı PAZARTESİ devreye alınacaktır.
Kullanım ile ilgili detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    04.12.2014 09:17 Haber No:8167  
YENİ KIYMET BİLDİRİM
ÖNEMLİ YENİLİK!!
Artık beyannameleriniz için kıymet bildirim çıktısını kâğıda almayacaksınız. Kıymet bildiriminiz beyannameniz nasıl gümrüğe digital ortamda gidiyorsa artık kıymet bildirimde beyannameyle birlikte gidecek.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
   
ithalat    02.12.2014 14:24 Haber No:8143  
XMLAPP GÜNCELLEME BİLGİSİ !!
Xmlapp programı güncellenmiştir. Güncel versiyon v.1.0.2.924 olmalıdır.
Evrim Haber/ Diğer/ EvrimNet/ f5 transfer ekranından genel güncelleme alabilirsiniz.
 
Haberi Okudum
ithalat    28.11.2014 14:21 Haber No:8117  
KAYIT BELGESİ İŞLEMİNDE HATA !!
İthalat sistemi üzerinden kayıt belgesi alma aşamasında birlik sisteminden Bağlantı kurulamadı OOPS: failed to open xferlog log file:/var/log/xferlog hatası gelmektedir.
Sorun birlik kaynaklıdır.

 
Haberi Okudum
ithalat    26.11.2014 11:22 Haber No:8091  
KIYMET BİLDİRİM FORMU ÖNEMLİ DUYURU !!!!
Antrepo, Transit ve İhracat beyannameleri dışında kalan beyannamelerde doldurulması ve basılarak gümrüğe verilmesi gereken Kıymet bildirim formu belgesi yeni uygulama ile artık forma basılmayacaktır. Form üzerinde yer alan bilgiler elektronik ortamda beyanname bilgileri ile birlikte gümrüğe gönderilecektir. Devreye giriş tarihini Gümrükler Genel müdürlüğü duyuracak (muhtemelen ay sonu). Beyanname bilgileri ile birlikte gideceği için beyannamedeki elektronik imza geçerli olacak ayrıca bir imzalama işlemi olmayacaktır. Elimize yeni geçen ve konu ile ilgili olduğu için bilmenizde yarar olacağını tahmin ettiğimiz Gümrük Başkontrolörü Sayın Mehmet CENGİZ in Gümrük Dünyası dergisinde yayınlanan yazısı bulunmaktadır. Burada özellikle sonuç kısmına dikkat etmenizde yarar vardır.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
ithalat    24.11.2014 18:30 Haber No:8073  
DETAYLI RAPORDA (59) İLAVE GÜMRÜK VERGİSİ
İthalat sistemi özel rapor / detaylı ekranına 59 ( İLAVE GÜMRÜK VERGİSİ) alanı ilave edilmiştir.
Detaylı bilgi haberin ekindedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
C.Muhasebe    24.11.2014 18:17 Haber No:8072  
AYNI EKRANDA TÜM TESLİMATLARIN LİSTESİ
Yapılan yeni güncelleme ile evrak teslim ekranında yer alan dosya tip alanına tüm sistemler ilave edilmiştir.
Bu sayede artık aynı ekrandan tüm sistemlerin teslimatları sorgulanabilecektir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
 «Önceki Sayfa ...  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  Sonraki Sayfa»