Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Evrim Haberleri 
Evrim    13.02.2020 15:49 Haber No:27112  
Evrimden Yeni Gelişmeler Açıklama
Genel Mudurumuz Haluk Bulutoglunun Yeni Gelişmeler ile ilgili Açıklamasi ektedir.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Evrim    06.02.2020 16:38 Haber No:27039  
Son zamanlarda yaşadığımız talihsiz olaylar için
Son zamanlarda yaşadığımız talihsiz olaylar için üzüntümüzü bildirmek istiyoruz. Hepimize geçmiş olsun.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Evrim    06.01.2020 14:17 Haber No:26715  
SANTRAL SORUNU !!!!
Santrallerimizde yaşanan teknik bir sorundan dolayı 0212 232 77 55 nolu hattımızdan ulaşım sağlanamamaktadır.Bize ulaşmak için aşağıdaki numaraları kullanabilirsiniz.
0212 230 21 02
0212 230 27 37
0212 230 21 31
 
Haberi Okudum
Evrim    28.10.2019 12:59 Haber No:26049  
Cumhuriyet Bayramı
Bizlere bağımsızlığımızı armağan eden Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ve silah arkadaşları şehitlerimizi saygı ile anıyor, tüm paydaşlarımızın 29 Ekim Cumhuriyet bayramı’ nı en içten dileklerimizle kutluyoruz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Evrim    17.02.2020 07:57 Haber No:25763  
!! EVRİM HER YERDE !!
Değerli kullanıcılarımız,
Evrim Yazılım olarak youtube kanalımızı geliştiriyoruz. Yeni videolardan haberdar olabilmek için Youtube kanalımıza abone olmayı ve zile tıklamayı unutmayın. Ayrıca Tüm çözümlere hızlı bir şekilde ulaşabilmeniz için de cozum.evrim.com adresinden anahtar sözcükle arama yapabilirsiniz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Evrim    17.09.2019 09:30 Haber No:25568  
ÇÖZÜM HER YERDE !!
Değerli kullanıcılarımız,

Çözüm Havuzu projesini geliştirmeye devam ediyoruz. Tüm çözümlere hızlı bir şekilde ulaşabilmeniz için cozum.evrim.com adresi uygulamaya açılmıştır. Bu sayfadan anahtar sözcükle arama yaparak kolay ve hızlıca sorunuzun çözümüne erişebilirsiniz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Evrim    14.06.2019 08:46 Haber No:24833  
E-Birlik Bakım Çalışması
Sayın İlgililer,
16.06.2019 04:00 – 05:00 (Pazar sabahı) saatleri arasında KoçSistem |Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş tarafından iyileştirme çalışması gerçekleştirilecektir. Bu çalışma aşamasında Ebirlik Net sistemine ve SAP sistemine erişim olmayacaktır.
Bilgilerinize.
 
Haberi Okudum
Evrim    17.02.2020 23:24 Haber No:24658  
Müşteri Memnuniyet Anketi
Değerli Evrim kullanıcıları sizler için hazırladığımız müşteri memnuniyet anketine katılarak görüşlerinizi bildirebilirsiniz. Katılımlarınız bizlere değer katacak ve alınan sonuçlara göre sizlere daha iyi hizmet verebilmek için geliştirmeler yapacağız. Katılımınız için teşekkürler.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Evrim    07.02.2019 13:08 Haber No:22757  
TEŞEKKÜRLER ,
Değerli Kullanıcılarımız,
Online eğitimimize göstermiş olduğunu yoğun ilgiye teşekkür ederiz.
Bir sonraki eğitimimizde görüşmek üzere...
 
   
Evrim    22.10.2018 23:25 Haber No:21898  
YOUTUBE EĞİTİM VİDEOLARI
Merhaba sevgili Evrim Kullanıcıları. Youtube kanalımız olan Evrim Bilgisayar kanalına yeni destek videoları eklenmiştir . Evrim Bilgisayar kanalına abone olarak videoları daha yakından takip edebilir , istediğiniz konuları yorum kısmından bizlere bildirebilirsiniz .
Destek videolarına programın içerisinde solda ki menülerden de destek videosu başlığından ulaşabilirsiniz .
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  6  Sonraki Sayfa»