Son Haber Gümrük Program Mevzuat Evrim Link
 
Evrim Haberleri 
Evrim    28.10.2019 12:59 Haber No:26049  
Cumhuriyet Bayramı
Bizlere bağımsızlığımızı armağan eden Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ve silah arkadaşları şehitlerimizi saygı ile anıyor, tüm paydaşlarımızın 29 Ekim Cumhuriyet bayramı’ nı en içten dileklerimizle kutluyoruz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
   
Evrim    17.09.2019 09:30 Haber No:25568  
ÇÖZÜM HER YERDE !!
Değerli kullanıcılarımız,

Çözüm Havuzu projesini geliştirmeye devam ediyoruz. Tüm çözümlere hızlı bir şekilde ulaşabilmeniz için cozum.evrim.com adresi uygulamaya açılmıştır. Bu sayfadan anahtar sözcükle arama yaparak kolay ve hızlıca sorunuzun çözümüne erişebilirsiniz.
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Evrim    14.06.2019 08:46 Haber No:24833  
E-Birlik Bakım Çalışması
Sayın İlgililer,
16.06.2019 04:00 – 05:00 (Pazar sabahı) saatleri arasında KoçSistem |Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş tarafından iyileştirme çalışması gerçekleştirilecektir. Bu çalışma aşamasında Ebirlik Net sistemine ve SAP sistemine erişim olmayacaktır.
Bilgilerinize.
 
Haberi Okudum
Evrim    07.02.2019 13:08 Haber No:22757  
TEŞEKKÜRLER ,
Değerli Kullanıcılarımız,
Online eğitimimize göstermiş olduğunu yoğun ilgiye teşekkür ederiz.
Bir sonraki eğitimimizde görüşmek üzere...
 
Haberi Okudum
Evrim    22.10.2018 23:25 Haber No:21898  
YOUTUBE EĞİTİM VİDEOLARI
Merhaba sevgili Evrim Kullanıcıları. Youtube kanalımız olan Evrim Bilgisayar kanalına yeni destek videoları eklenmiştir . Evrim Bilgisayar kanalına abone olarak videoları daha yakından takip edebilir , istediğiniz konuları yorum kısmından bizlere bildirebilirsiniz .
Destek videolarına programın içerisinde solda ki menülerden de destek videosu başlığından ulaşabilirsiniz .
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Evrim    12.10.2018 01:48 Haber No:20482  
KURS DUYURUSU 13.10.2018 TARİHİNDE BAŞLAYACAKTIR.
* Programı bilmeyen arkadaşlar için Evrim İthalat – İhracat – E-imza ve E birlik uygulamaları gösterilecektir.
* Kurs sonunda kursiyerlere Evrim Bilgisayar Programı Kullanıcı Sertifikası verilecektir.
* Kurs, 4 hafta olacaktır Kurs ücreti 750 TL+KDV olup kayıt esnasında yarısı, ikinci hafta sonuna kadar kalan tutar, banka havalesi veya nakit alınacaktır.
* Kursumuz 13.10.2018 tarihinde başlayacak olup Cumartesi ve Pazar 09:30 - 12:30 saatleri arası olacaktır.
* Tel : 0(212)232 77 55
Devamını Okumak İçin Tıklayınız...  
Haberi Okudum
Evrim    15.08.2018 10:29 Haber No:19395  
!!GÜNCELLEME YAVAŞLIĞI !!
Değerli Evrim Kullanıcıları;
Güncelleme olarak mevzuat dosyaları çıkarıldığından yavaşlık mevcuttur.Beyanname yazım işlemleri için kurların güncel olması yeterlidir. Yavaşlık bir hataya dönüşmeyecektir. Müsait bir makinadan güncellemeyi devam ettirip günlük işlemlerinize devam edebilirsiniz.
 
Haberi Okudum
Evrim    14.06.2018 12:36 Haber No:18862  
İYİ BAYRAMLAR...!!!
İYİ BAYRAMLAR...!!!
Değerli Evrim kullanıcıları,
Evrim ailesi olarak Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimizle kutlar, sağlıklı, mutlu ve huzurlu nice bayramlar dileriz.
 
Haberi Okudum
Evrim    09.05.2018 09:59 Haber No:18462  
GÜNCELLEME YAVAŞLIĞI !!!
Güncelleme sırasında yavaşlık sorunu yaşayan kullanıcılarımızın antivirüs programını geçici süreliğine devre dışı bırakarak güncelleme almaları gerekmektedir.
 
Haberi Okudum
Evrim    29.12.2017 17:23 Haber No:17220  
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN
2018 YILININ SAĞLIK,MUTLULUK VE BOL KAZANÇ GETİRMESİNİ DİLERİZ...
 
Haberi Okudum
  1  2  3  4  5  Sonraki Sayfa»