Haber

Haber No: 33178

Ukrayna'ya Yapılan Sülfürik Asit ve Oleum (2807.00) İthalatında

   

18.9.2021 00:16:53

Türkiye İhracatçılar Birliği’nden (TİM) gelen yazıda Kiev Ticaret Müşavirliğimizin yazısına atfen 04 Temmuz 2018 tarihinde Ukrayna Resmi Gazetesi’nde (Uryadovıy Kuryer) yayımlanan bildirime göre, Ukrayna Kurumlararası Dış Ticaret Komisyonu’nun C? -391/2018/4411-05 sayılı Kararıyla, menşe ve ihracatçı ülke dikkate alınmaksızın Ukrayna’ya yapılan sülfürik asit ve oleumun ithalatına karşı 01.09.2018 tarihinden itibaren 3 yıl boyunca aşağıdaki miktarlarda kotaların uygulanmasına karar verildiği ifade edilmektedir.

diğer haberler

Haber

Haber No: 33582

Gümrük memurları bavulu açınca şaşkına döndü!

   

25.10.2021 22:23:46

54 yaşındaki bir kadın Münih Havalimanı'na geldi ve yurt dışına çıkmak için işlemlerini yaptırmaya başladı. Gümrük memurları bavulları taramadan geçirirken kadının çantasını şüpheli buldu ve açmasını istediler. Bavulun içinde bir çok çikolata poşe... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 33581

ithalat ve ihracatını üçte bir oranında artti.

   

25.10.2021 22:20:32

Çin Ukrayna’nın uluslararası ticarette ana ortağı olmaya devam ediyor. Ukrayna’dan Çin’e genellikle tahıl ve metal ihraç edilirken, yakıt ve ekipman ithal edilmektedir.2021 yılının sekiz ayı boyunca, Ukraynalı işletmeler 41.7 milyar dolar değerinde m... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 33580

önümüzdeki ay serbest ticaret anlaşması

   

25.10.2021 22:12:23

#Hindistan ile #İsrail’in, #serbest #ticaret #anlaşması görüşmelerine Kasım ayında başlayacağı ve önümüzdeki yılın ortalarında, resmi anlaşmanın imzalanmasının planlandığı duyuruldu.Hindistan ile İsrail arasında yapılan ticaret, geçtiğimiz mali yılın... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 33579

Güney Kore’den ithal kaynaklı hat borusuna yönelik inceleme

   

25.10.2021 22:07:08

#ABD #Ticaret Bakanlığı, #Güney #Kore’den #ithal edilen kaynaklı hat borusuna yönelik 2018 ve 2019yillari arasındaki dönemi kapsayan #antidamping vergisi incelemesinin nihai sonuçlarını göre, inceleme döneminde normal değerin altında satış yapmadığ... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 33578

Tayvan’ın ana metal ihracat

   

25.10.2021 22:03:13

Tayvan Mali İşler Bakanlığı’nın yayımladığı istatistiklere göre, Eylül ayında Tayvan’ın ana metal ve metal ürün sanayisinde alınan yeni ihracat siparişlerinin değeri bir önceki aya göre %5,3 ve geçtiğimiz yılın Eylül ayına göre ise %46,5 artış kay... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 33577

Kanada da konteyner gemisinde yangın

   

25.10.2021 20:45:27

Kanada’nın British Columbia eyaleti açıklarındaki Malta bandıralı Zim Kingston adlı konteyner gemisinde yangın çıktı. Kanada Sahil Güvenliği tarafından yapılan açıklamada, gemideki 16 mürettebatın tahliye edildiği ve kaptanda dahil olmak üzere 5 müre... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 33576

YAVRU VATANDAKİ FORWARDER UYANIKLIĞINA DİKKAT

   

25.10.2021 20:39:46

Türkiye’deki bazı meslek örgütlerinde oluşturulan blacklist uygulamaları, forwarderların kendi aralarındaki süzgeçleri ve hukuki alandaki sağlamalara rağmen hala ihracatçı, ithalatçı ve aracılık hizmeti yapan bazı forwarderler, Türkiye’deki freight f... daha fazla
 Haberi Okudum!

evrim

Haber No: 33575

!!! PROGRAM GÜNCELLEMELERİ !!!

   

25.10.2021 19:56:40

Program güncellemeleri genele çıkmıştır .Olması gereken versiyon 10.41 dir yapılan çalışmaları haberin ekinde bulabilirsiniz... Detay Eki
 Haberi Okudum!

evrim

Haber No: 33574

!!! PROGRAM GÜNCELLEMELERİ !!!

   

25.10.2021 19:55:03

Yapılan 10.41 güncellemelerinin teknik dökümanını haberin ekinde bulabilirsiniz... Detay Eki
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 33573

İhracat Bedellerinin Yurda Getirilmesi Tebliğinde Muafiyet Tanınan Ülke