Haber

Haber No: 41067

Derince ihracatta yine zirvede

   

26.09.2023 21:21:34

Doğu Marmara Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü verilerine göre, bu yılın ilk sekiz ayında ihracat 24 milyar 991 milyon dolar olurken, ithalat ise 54 milyar 25 milyon dolara ulas¸tı. İlk sekiz ayda en çok ihracat yapan gümrük kapısi 12 milyar 23 milyon dolar ile Derince olurken, Derince’yi takip eden Dilovası’nda ise 5 milyar 674 milyon dolarlık ihracat gerçekleşti. İthalatta ise Derince ve Dilovası gu¨mru¨k kapılarımız zirvede yer aldı. Derince Gu¨mru¨k Mu¨du¨rlu¨gˆu¨’nde 20 milyar 839 milyon dolarlık ithalat gerçekleşirken, Dilovası Gümrük Müdürlüğü’nde ise 16 milyar 774 milyon dolarlık ithalat gerçekleşti.

diğer haberler

C. Muhasebe

Haber No: 42360

Müşteri Komisyonu İskonto Tanımı

   

21.02.2024 16:21:59

Değerli kullanıcılarımız Muhasebe modülünde yeni açılan Veri girişi / Müşteri Komisyon İskonto Tanımı Ekranından Beyanname sayısı Beyanname tipi ve Komisyona göre tanımlama yaparak Müşterilerinize kestiğiniz satış faturalarında otomatik iskonto hes... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 42377

E-FATURA E-ARŞİV KULLANMAYAN KALMASIN!

   

22.02.2024 17:31:37

Tüm müşterilerimiz Evrim Ön Muhasebe sistemi üzerinden kolayca e-Fatura e-Arşiv süreçlerini yönetebilsin diye fiyatlarımızı kısa süreliğine güncelledik! Hemen satın almak için:... Detay Eki
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 42418

Çin'in Hong Kong üzerinden altın ithalatı son 6 yılın en yüksek seviyesinde

   

28.02.2024 03:34:33

Çin'in Hong Kong üzerinden net altın ithalatı, Ocak ayında %51 artarak 2018 ortasından bu yana en yüksek seviyeye ulaştı. Hong Kong Nüfus Sayımı ve İstatistik Dairesi verilerine göre Çin için yapılan altın net ithalatı, Ocak ayında Aralık ayındaki... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 42417

Fransa'da el konulan tarihi hazine Türkiye'ye iade edilecek

   

28.02.2024 03:29:42

Fransız Gümrük İstihbarat Servisi'nin (DNRED) 3 senelik soruşturması sonucunda, önemli bir operasyon gerçekleştirildi. Yasa dışı antik eser kaçakçılık ağı, Fransız makamlarınca titizlikle yürütülen çalışmalar sonucunda çökertildi. Soruşturma k... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 42416

Asyalı şirketler milyar euroluk AB karbon vergisi ile karşı karşıya

   

28.02.2024 03:02:57

Cosco, Evergreen, HMM ve Ocean Network Express (ONE)'in yanı sıra Anglo-Eastern Ship Management'ın da aralarında bulunduğu Asyalı konteyner hatları, 2010'da yürürlüğe giren Emisyon Ticaret Sisteminden (ETS) en çok etkilenenler arasında yer alıyor.Taş... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 42415

AB karbon vergisinin emisyonlar üzerindeki etkinliği

   

28.02.2024 02:57:22

Asya Kalkınma Bankası (ADB), Avrupa Birliği'nin Karbon Sınır Ayarlama Mekanizması'nın (CBAM) sera gazı emisyonlarını önemli ölçüde azaltmadaki etkinliği konusunda şüphelerini dile getirdi. Pazartesi günü yayınlanan bir rapora göre ADB, AB'nin yüksek ... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 42414

Türkiye'den Almanya'ya 20 milyon TL'lik sahte ürün

   

28.02.2024 00:18:27

Almanya'da gümrük memurlarını hayrete düşüren bir kaçakçılık vakası daha son anda önlendi. Sahnede bir kez daha Türkiye'den gelen araç vardı... Plastik poşet yüklü olan TIR yolcuğuna Türkiye'den başladı. Almanya'ya ulaşmak için Sırbistan'ın Batrov... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 42413

Türk Parası Kıymetini Koruma Hakkında 32 Sayılı Kararda Değişiklik

   

28.02.2024 00:05:32

Türk Parası Kıymetini Koruma Hakkında 32 Sayılı Karara İlişkin Tebliğ (Tebliğ No: 2008-32/34)'de Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (No: 2024-32/69)... Detay Eki
 Haberi Okudum!

evrim

Haber No: 42412

!!!PROGRAM GÜNCELLEMELERİ!!!

   

27.02.2024 22:24:07

Program güncellemeleri genele çıkmıştır. Olması gereken versiyon 10.96'dır yapılan çalışmaları haberin ekinde bulabilirsiniz... Detay Eki
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 42411

Rusya, motorin ihracatını 6 ay süre ile yasakladı