Haber

Haber No: 41517

Beyaz Çimentoya Geçici Damping Önlemi

   

20.11.2023 23:57:13

Güney Kore Mısır'dan ithal edilen beyaz Portland çimentosuna yüzde 72,23 oranında geçici anti-damping vergisi uygulamaya başladığı açıkladı. Güney Kore Maliye Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada Kore Ticaret Komisyonu'nun ithalata karşı ön bulgularını açıklayıp Eylül ayında tavsiyede bulunmasının ardından dört ay süreyle Mısır'dan beyaz çimentoya geçici önlem uygulanacak. Bakanlık yetkililerine göre, geçici önlem, ithalattan dolayı yerel sanayiye gelebilecek potansiyel zararı önlemek amacıyla alındı.

diğer haberler

evrim

Haber No: 43381

HAZİRAN 2024 SİBER GÜVENLİK FAALİYET RAPORU

   

13.06.2024 17:27:55

Değerli Müşterilerimiz ; 2 Mayıs 2024 tarihinde yayınladığımız siber güvenlik faaliyet raporunda belirttiğimiz gibi, yılda en az 2 kez sizlerle penetrasyon doğrulama raporlarını paylaşmaya ve siber güvenlik raporlarımızı yayınlama devam ediyoruz... daha fazla Detay Eki
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 43153

Gizlilik ve Bilgi Güvenliği Sözleşme Talepleri Hkk

   

17.05.2024 15:15:03

Değerli Müşterilerimiz, Ticaret Bakanlığının yayınladığı ve bizim de duyurusunu yapmış olduğumuz üzere Gizlilik ve Bilgi Güvenliği Sözleşmesi teslim tarihi 31.07.2024 tarihine kadar uzatılmıştır. Daha önce tarafınıza ulaşan sözleşmelerimiz geçerliliğ.. daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 43409

Stellantis, AB-Çin gümrük vergisi tartışmaları arasında

   

17.06.2024 01:44:10

Avrupa Birliği'nin Temmuz ayından itibaren Çin'den ithal edilen elektrikli araçlara ek vergi uygulayacağını duyurduğu bir dönemde, Stellantis CEO'su Carlos Tavares Perşembe günü yaptığı yatırımcı günü sunumunda şirketin Çin'de "asset light" stratejis.. daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 43408

ithal kaynaklı paslanmaz basınç borusuna yönelik inceleme

   

17.06.2024 01:25:14

ABD Ticaret Bakanlığı, Hindistan’dan ithal kaynaklı paslanmaz basınç borusuna yönelik antidamping vergisi incelemesinin nihai sonuçlarını açıkladı. Bakanlık, Hindistan’dan ithal söz konusu ürünün normal değerlerin altında satıldığını tespit etti. ... daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 43407

Mayıs'ta 663 adet dahilde işleme izin belgesi verdi

   

17.06.2024 01:16:51

Ticaret Bakanlığı, Mayıs ayında 663 adet dahilde işleme izin belgesi verdi. Ticaret Bakanlığı'nın 2024 yılı Mayıs ayına Ait dahilde işleme izin belgeleri, yurt içi satış ve teslim belgeleri, hariçte işleme izin belgeleri, firma talebine istinaden .. daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 43405

Tesla'yı ek vergiler vurdu: Avrupa'da fiyatlar yükselecek

   

17.06.2024 00:32:36

ABD'li elektrikli otomobil üreticisi Tesla'nın, Avrupa Birliği (AB) Komisyonunun Çin'de üretilen elektrikli araçlara yönelik ek vergi uygulanması kararı nedeniyle Model 3 aracının Avrupa fiyatlarını artırmasının beklendiği kaydedildi..AB'nin, Çin'de .. daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 43404

Türkiye'de satılan her 10 otomobilden 7'si ithal

   

17.06.2024 00:23:41

Türkiye otomobil ve hafif ticari araç toplam pazarında bu yılın ilk 5 aylık döneminde ithal araçların satışlardan aldığı pay yüzde 61,79, Türkiye'de üretilen araçların payı da yüzde 38,20 oldu.Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği'nden (ODMD) .. daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 43403

Menşe ve Dolaşım Belgelerinin Doldurulması

   

17.06.2024 00:03:12

Ticaret Bakanlığı’ndan alınan bir yazıya atfen, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nden (TİM) gelen 14.06.2024 tarih ve 1557 sayılı yazıda; ülkemizden gönderilen eşya için faturayı kesen firmanın bulunduğu ülkenin farklı bir ülke olduğu durumlarda, menşe i.. daha fazla
 Haberi Okudum!

Duyuru

Haber No: 43402

Yolumuza ışık tutan, her daim elimizden tutan ve sevgisiyle cesaret veren babalarımızın, Babalar Günü kutlu olsun.

   

16.06.2024 09:40:25


Duyuru

Haber No: 43399

Bayramınız Kutlu Olsun.

   

15.06.2024 14:08:01


1 2 3