Program

Haber No: 31932

Vakıfbank Bank Transfer

   

27.05.2021 09:39:30

Vakıfbank transferlerine ilişkin olarak banka adresinde değişiklik olmuştur gerekli güncellemeler tarafımızdan yapılmış olup hata alan müşterilerimizin güncelleme alması yeterlidir. Anlayışınız ve iş birliğiniz için teşekkür eder iyi çalışmalar dileriz.

diğer haberler

evrim

Haber No: 43381

HAZİRAN 2024 SİBER GÜVENLİK FAALİYET RAPORU

   

13.06.2024 17:27:55

Değerli Müşterilerimiz ; 2 Mayıs 2024 tarihinde yayınladığımız siber güvenlik faaliyet raporunda belirttiğimiz gibi, yılda en az 2 kez sizlerle penetrasyon doğrulama raporlarını paylaşmaya ve siber güvenlik raporlarımızı yayınlama devam ediyoruz... daha fazla Detay Eki
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 43153

Gizlilik ve Bilgi Güvenliği Sözleşme Talepleri Hkk

   

17.05.2024 15:15:03

Değerli Müşterilerimiz, Ticaret Bakanlığının yayınladığı ve bizim de duyurusunu yapmış olduğumuz üzere Gizlilik ve Bilgi Güvenliği Sözleşmesi teslim tarihi 31.07.2024 tarihine kadar uzatılmıştır. Daha önce tarafınıza ulaşan sözleşmelerimiz geçerliliğ.. daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 43404

Türkiye'de satılan her 10 otomobilden 7'si ithal

   

17.06.2024 00:23:41

Türkiye otomobil ve hafif ticari araç toplam pazarında bu yılın ilk 5 aylık döneminde ithal araçların satışlardan aldığı pay yüzde 61,79, Türkiye'de üretilen araçların payı da yüzde 38,20 oldu.Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği'nden (ODMD) .. daha fazla
 Haberi Okudum!

Haber

Haber No: 43403

Menşe ve Dolaşım Belgelerinin Doldurulması

   

17.06.2024 00:03:12

Ticaret Bakanlığı’ndan alınan bir yazıya atfen, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nden (TİM) gelen 14.06.2024 tarih ve 1557 sayılı yazıda; ülkemizden gönderilen eşya için faturayı kesen firmanın bulunduğu ülkenin farklı bir ülke olduğu durumlarda, menşe i.. daha fazla
 Haberi Okudum!

Duyuru

Haber No: 43402

Yolumuza ışık tutan, her daim elimizden tutan ve sevgisiyle cesaret veren babalarımızın, Babalar Günü kutlu olsun.

   

16.06.2024 09:40:25


Duyuru

Haber No: 43399

Bayramınız Kutlu Olsun.

   

15.06.2024 14:08:01


Haber

Haber No: 43398

Serbest Bölgeden Türkiye’ye İthali Konulu 2024/9 Sayılı Genelgenin uygulaması